Børn & unge

Mød Sallys far, Thomas Brunstrøm

Sallys far er pinlig, han bander, han læser ikke brugsanvisninger og han fortæller virkelig mange historier om sin barndom. Som vist ikke alle sammen passer…
Billet: 50 DKK

Sydhavnsvej 6
4760 Vordingborg
Danmark

Tag børnene med til en sjov og hyggelig lørdag på børnebiblioteket, hvor Thomas Brunstrøm, forfatteren bag de elskede bøger om Sallys far, kommer på besøg. Sallys far er kendt for at være både pinlig og fantasifuld, og nu har I chancen for at høre Thomas Brunstrøm fortælle, hvordan historierne er blevet til – og hvor meget af dem der måske er baseret på virkeligheden! Med højtlæsning og masser af grin vil børn og voksne få et unikt indblik i den kreative proces bag bøgerne. Hvem ved, måske er der mere virkelighed i Sallys verden, end man skulle tro? Og måske behøver man slet ikke en hel masse fantasi for at blive forfatter?

Billetsalg

Vordingborg Bibliotekerne benytter leverandøren Place2book til salg af billetter, hvilket betyder, at dine personoplysninger registreres hos Place2book.

Vil du vide mere om deres privatlivspolitik inden du køber billetter, kan du læse privatlivspolitikken her persondata.